Det sker

Irriterende nyhed fra Snapchat

Af Oliver Kokholm Ungermann 10. oktober 2014
Bemærk at denne artikel er mere end et år gammel.
Øv, det kunne vi godt have undværet! Læs her, hvorfor vi er lidt irriterede over et nyt tiltag fra Snapchat.

Snapchat har været annoncefrit siden dag et, men nu ser det ud til, at den seje app skifter strategi. Der kommer nemlig reklamer.

Læs også: Det SKAL du vide om Snapchat

Det bliver dog heldigvis ikke med store bannere og pop-up reklamer, man ikke kan slippe for, men i stedet i "Stories"-delen, hvor man kan dele billeder og videoer, der først bliver slettet efter 24 timer. Her er forskellige firmaer allerede begyndt at røre på sig, men fremover kan de altså købe sig til synlighed.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Læs også: Snapchat med dit crush

Det betyder altså, at vi på sigt pludselig vil kunne se et firmas Snapchat-story i vores feed, uden vi har bedt om det eller følger dem. Øv!

Hvad synes du om Snapchats ændring?

Coolcoverstildinegadgets

Cover til iPhone fra Monki til 80 kroner.
Cover til iPhone fra Urban Outfitters til 109 kroner.
Cover til bærbar computer fra Neye til 99,50 kroner.
Cover til iPad Mini fra Marc by Marc Jacobs til 499 kroner hos Selfridges.
Cover til iPhone fra H&M til 59,95 kroner.
Cover til iPad fra Selfridges til 272 kroner.
Sleeve til tablet fra Urban Outfitters til 163 kroner.
Cover til tablet fra Accessorize til 227 kroner.
Cover til iPhone fra Monki til 80 kroner.
Cover til iPhone fra Pieces til 99,95 kroner.
Cover til iPhone fra Ellos til 129 kroner.
Cover til iPad Mini fra Fona til 399,95 kroner.
Cover til iPhone fra H&M til 59,95 kroner.
Mobiltaske fra Neye til 180 kroner.