Det sker
Irriterende nyhed fra Snapchat
Af Oliver Kokholm Ungermann
10. oktober 2014
Bemærk at denne artikel er mere end et år gammel.
Øv, det kunne vi godt have undværet! Læs her, hvorfor vi er lidt irriterede over et nyt tiltag fra Snapchat.
Snapchat har været annoncefrit siden dag et, men nu ser det ud til, at den seje app skifter strategi. Der kommer nemlig reklamer.
Læs også: Det SKAL du vide om Snapchat
Det bliver dog heldigvis ikke med store bannere og pop-up reklamer, man ikke kan slippe for, men i stedet i "Stories"-delen, hvor man kan dele billeder og videoer, der først bliver slettet efter 24 timer. Her er forskellige firmaer allerede begyndt at røre på sig, men fremover kan de altså købe sig til synlighed.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Læs også: Snapchat med dit crush
Det betyder altså, at vi på sigt pludselig vil kunne se et firmas Snapchat-story i vores feed, uden vi har bedt om det eller følger dem. Øv!
Hvad synes du om Snapchats ændring?