Det sker

Er det her den sødeste betjening EVER?

Af Stine Kærsgaard 24. februar 2016
Bemærk at denne artikel er mere end et år gammel.
Nogle mennesker burde bare modtage en kæmpe pris for at være SÅ opmærksomme på andres behov!

Den her historie er en af dem, som virkelig kan redde vores dag og minde os om, hvor meget det rent faktisk betyder for andre, at vi hjælper dem, så godt vi kan. En 23-årig døv fyr ved navn Ibby Piracha fra Leesburg i den amerikanske stat Virginia fik sig noget af en overraskelse den anden dag, da han kom forbi Starbucks for at hente sin kaffe – noget han gør flere gange om ugen.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Læs også: Ariana får sin egen drik

Da han skulle betjenes, brugte medarbejderen nemlig tegnsprog og spurgte, hvad han kunne tænke sig, hvorefter hun forklarede på en seddel, at hun havde lært sig selv tegnsprog, så Ibby kunne få betjening på lige fod med alle andre, som kommer og køber kaffe.

Læs også: Smart cheeseburger-trick

Ibby blev selvfølgelig helt vildt rørt over den kvindelige medarbejders handling, og det har fået ham til at dele oplevelsen på de sociale medier.

Oh, I gotta love this place. Starbucks woman cashier, she wrote it to me and she knew I am deaf. I am surprised she...

Opslået af Ibby Piracha på 19. februar 2016

Få en masse sjove facts om kaffe i galleriet her:

Detvidsteduikkeomkaffe

Se opskriften på en ansigtsmaske med kaffegrums i her.