Kendte

Kim Kardashians store selfie-fiasko

Af Oliver Kokholm Ungermann 5. august 2015
Bemærk at denne artikel er mere end et år gammel.
Billederne plejer at være en succes for Kim Kardashian, men den her gang er hun kommet ud for en kæmpe selfie-fiasko!

Selv om Kim Kardashian har mere end 40 millioner følgere på Instagram, der elsker at like hendes billeder, er der tilsyneladende ikke særligt mange, der gider eje hendes selfies.

Læs også: Se Kim Kardashian uden makeup

Kims bog ”Selfish”, som er en samling af nye og gamle selfies af hende selv, har nemlig været en stor fiasko med kun 32.000 solgte eksemplarer, hvilket svarer til ærgerlige 0,8 procent af følgerne på Insta.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Samtidigt er bogen blevet kritiseret voldsomt i online-anmeldelserne, og når man sammenligner med andre Hollywoodstjerners bøger, som i flere tilfælde er blevet solgt i mere end en halv million eksemplarer, må det samlet siges at være en skuffelse for Kim. Øv! Til gengæld går det jo meget godt for alt andet, hun laver, så hun tager det nok ikke så tungt…

Kunne du finde på at købe en selfie-bog?

I galleriet kan du se Kim Kardashians gode råd til at få mange følgere på Instagram!

KimKardashiansguidetilmangefølgere

- Jeg planlægger ikke tingene så meget. Hvis jeg har det godt med mig selv, og jeg kan lide mit outfit og hår, så deler jeg det. Eller hvis jeg får billeder tilbage fra et fotoshoot, så deler jeg en serie af dem. Jeg elsker også en godt ”throwback”-billede. Der er så meget, man kan dele, men jeg har ikke en fast metode.
- Jeg får ikke hjælp af andre til Instagram. Jeg deler kun, hvad jeg synes, der skal deles. Alt fra kollager til at beskære billeder, det gør jeg helt selv. Jeg kan heller ikke lide filtrere. Jeg kan aldrig beslutte mig, og jeg kan faktisk ikke lide den måde, det ser ud, så jeg er hellere fri.
- Jeg følger ikke andre kendte, bare fordi vi er venner. Jeg følger kun det, der inspirerer mig. Jeg hader, når folk deler citater hele tiden. Jeg følger også folk, jeg ikke kender, men så er det fordi, jeg er inspireret af deres tøjstil.
- Jeg forsøger ikke at promovere produkter – eller i hvert fald sjældent. Jeg deler nogle produkter, jeg er betaget af, mens andre deler flere ting om dagen for at promovere deres egne ting. Det gider jeg ikke.