Versace for H&M
Versaces kollektion for H&M bliver lanceret i 300 H&M butikker og online den 17 november.
- Kollektionen for H&M er blevet essensen af Versace. Vi har brugt nogle af vores ikoniske items fra vores kollektioner, så som farver og de kendte græske snit. Jeg kan slet ikke vente til at se kollektionen på H&Ms brede publikum og til at se, hvordan de gør de forskellige items til deres helt egne, siger Donatella Versace.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Læs også: Tendens: Slangeprint.
H&M regner med, at Versace kollektionen bliver en lige så stor succes som de sidste samarbejder, de har lavet med blandt andet Lanvin, Viktor og Rolf, Roberto Cavalli, Jimmy Choo, Matthew Williamson og mange flere.
- Versace kollektionen er fyldt med stærke items, som skiller sig ud med farver, print og flotte rene og præcise snit, siger H&Ms kreative rådgiver Margareta Van Den Bosch.
Læs også: Galleri: Accessories til fest.
Hvad synes I om kollektionen?