H&M i stort samarbejde med populær streaming-gigant
Netflix-serien ’Sex Education’ blev efter sin premiere i 2019 hurtigt en af de serier, man bare måtte se. Gennem to sæsoner har seriens hovedpersoner guidet fans gennem livets store, små og sommetider akavede sexspørgsmål.
Sæson 3 får premiere i løbet af efteråret, men det betyder heldigvis ikke, at vi behøver at vente helt så længe med at få endnu mere ’Sex Education'.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Den populære Netflix-serie har nemlig indgået et stort samarbejde med modegiganten H&M, som skal klæde dig godt på til det nye skoleår.
Samarbejdet består af en kollektion, som har et ’back-to-campus’-tema, der vil give ethvert klædeskab lidt ekstra kant. Den særlige kollektion består af 12 styles og 4 accessories med priser fra 69,95-249,00 kr., der alle sammen er inspirerede af den populære serie.
De 12 forskellige styles er nemlig alle inspirerede af college-looket i mørkerøde toner kombineret med det fiktive bynavn, Moorsdale, som logo. Kollektionen kommer derfor til at give din stil et touch af retro-stilen, samtidig med, at flere af dens itmes også bærer referencer til seriens seje hovedpersoner.
Derudover har H&M også skabt en kampagne i samarbejde med Netflix, som fokuserer på stærke øjeblikke, der er forbundet med kvindelig selvstændiggørelse, selvkærlighed og ærlighed gennem en genskabelse af ikoniske øjeblikke fra ’Sex Education’.
De nye items bliver lanceret d. 12. august i butikker og på hm.com.
Se nogle af de fede styles i galleriet herunder.