Beauty-nyhed: Highstreet-brandet Zara udvider med ny skønhedslinje
Highstreet-giganten, Zara, er kendt for sine fast fashion-produkter, som altid følger modens trends og tendenser – og nu udvider de med en skønhedslinje!
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Det er sammen med makeup artist Diane Kendal, en favorit blandt designere som Proenza Schouler og Marc Jacobs, at Zara har udviklet sin nye skønhedslinje.
Diane fortæller om samarbejdet:
- Dette er første gang, at jeg har haft muligheden for at starte fra bunden med et brand, som ikke allerede havde en eksisterende makeup-linje … Og princippet i at Zara ønskede, at gøre det hele på en etisk ansvarlig måde var vigtigt for mig.
Læs også: Hudpleje: Her er det nye mirakelprodukt til dit ansigt
Det er bestemt også et stort – og vigtigt – skridt for Zara, og vi er glade for at høre, at de med deres skønhedslinje fokuserer mere på miljøet. Det er der nemlig brug for.
Alle produkterne er da også certificeret fri for kemikalier, og al emballage er ligeledes genopfyldelig, så du blot kan genbruge produkterne frem for at skulle købe nyt.
Zaras beauty director, Eva Lopez, fortæller, at målet med Zaras nye skønhedslinje er at være inkluderende.
- Vores ambition var at kreere en kollektion som alle, uanset køn, hudfarve, alder eller personlig stil, ville ønske at bruge, fortæller hun.
Læs også: Vild beauty-nyhed: Fra eyeliner til spirende blomst
Den nye skønhedslinje udkommer den 12. maj både online og i butikkerne, og vil i første omgang bestå af produkter til læberne, øjnene, ansigtet og neglene i over 130 forskellige farver og i priser fra 60-200 kr.
Efter at have set Zaras smukke og i iøjefaldende kampagnebilleder, kan vi ikke andet end at glæde os til den nye skønhedslinje!